ТМ «Restime» — це спортивне взуття для активних і цілеспрямованих людей, призначене для комфорту й безпеки щодня! Якість кросівок ТМ «Restime» дає змогу почуватися затишно на прогулянці, під час занять спортом і активного відпочинку, а завдяки сучасному продуманому дизайну їх із задоволенням носять і в міських умовах.
Власна студія розробки колекцій, пошук і впровадження головних тенденцій у спортивному взутті, персональний контроль виробництва продукції, а також використання якісних матеріалів дає змогу ТМ «Restime» запропонувати споживачеві комфортну та потрібне взуття.
Наша місія: "Качкове та доступне взуття для Українців"
Наш девіз у роботі з партнерами: МИ НА ЗТОРОНІ ПАРТОРА!!
Довготривале партнерство з ВАМи — гарантія Дбайливого процвітання.
Історія компанії Restime
- 1991 рік - Великі зміни для СРСР. Ми стали незалежною капіталістичною Країною "Незалежною Україною", для нас відкрили нові можливості.
- 1994 рік — Перші поїздки за кордон, де люди одягалися якісніше, яскраво та зручніше та почувалися розкутіше, легше та вільно.
Саме перша пара закордонних туфлів дала зароджуватися ідеї:
— "Ведь багато людей у нашій країні не мають і поняття, що є взуття такої зручності та якості!"
Перша партія була пробна та невелика, всього 100 пар, були налагоджені прямі контакти з постачальниками — виробниками.
- 1995 рік — був укладений перший прямий контракт на постачання взуття.
1-й магазин з'явився в Одесі, на ринку 7 км, продавали різні моделі та бренди: жіночі, чоловічі, дитячі.
- 2008 рік — Бішонний рух, ти на роботі, ти в транспорті, ти на навчанні, ти несешся додому, до сім'ї...
Час відпочивати...Ети думки мають навіюватися, коли ти взуєш кросівки Рестайм.
RESTвідпочинок TIME-час
RESTIME— час відпочивати
Так народилася власна марка спортивного взуття.
Формат взуття, звичайно, має і спортивний стиль і стиль міського casual
10.03.2010 відбулася реєстрація ТМ Restime — день народження Рестайм
У наш час шалених ритмів саме зручне легке спортивне взуття ТМ "RESTIME" дає можливість думати про роботу та ідеї, а не про те, що в тебе болять ноги.
Професійна команда дизайнерів-конструкторів випускає ідеї як унікальні колекції 4 рази на рік, на заводі-виробнику працює команда контролерів якості з України.
Наші клієнти, гуртові замовники, мають можливість отримувати оновлені колекції, якісно та в термін до сезону, що дає змогу впевнено планувати своє друге півріччя.
В 2010 році реалізувалася стратегії національної експансії.
Впродовж 2010-2012 ми активно бере участь в міжнародних виставках взуття, ножів та хутра, як-от
Laethеr Shoes , BLACK SEA LETEX, Art Exposhoes , де були відзначені дипломами за якість і цікавий дизайн
12.02.2010 взуття нашої марки отримало “Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи”, як об'єкт співвідомлення медичним нормам і критеріям, потрібним в Україні.
Чому Restime?
- Власні торговельні марки, власне виробництво, жорсткий контроль якості продукції, що випускається: ТМ "Restime" (спортивне та повсякденне, взуття низького та середньо-цінового діапазону), ТМ "Urbica" (міський стиль, взуття середньоцінового діапазону), ТМ "Razor" (фахівне спортивне взуття, середньоціновий діапазон), ТМ VA story ( літнє взуття: сандалі, в'єтнамки)
- 15 років стабільної роботи в сегменті спортивного взуття на території СНД (Росийська Федерація, Україна, Білорусія, Молдова);
- Своя дизайн-лабораторія, що розробляє СВОЇ! ексклюзивні моделі, оптимізація асортименту відповідно до маркетингових досліджень. Пошук і впровадження головних тенденцій у спортивному взутті, персональний контроль виробництва продукції, а також використання якісних матеріалів дає ТМ «Restime» змогу запропонувати споживачеві комфортне та запитане взуття;
- Низький рівень браку, що тримається в зоні 0.01%, у разі виявлення браку з нашого боку, змінюємо відразу та "без розмов";
- Система знижок від суми закупівлі;
- Підтримка бізнесу клієнта: плакати, листівки, брендове торгове обладнання (пристінні вітрини), рекламні павуки, також розглянути індивідуальні пропозиції про підтримку;
- Можливість створення ексклюзивних індивідуальних умов співпраці з кожним постійним клієнтом;
- Можливість формування передзаказів будь-якого обсягу, зокрема й на міжнародних виставках (само участь у цих виставках — гарант нашої стабільності та надійності);
- Діапазон від низької до середньої ціни, за гідної якості;
- Збутові сезонні акції та розпродажі;
- Клієнтоорієнтований сервіс: менеджерська доступність 7 днів на тиждень, 22 години на добу
- Гігієнічний висновок на товар;
- Контроль якості починаючи з моменту закуповування матеріалів і до моменту продажу;
- Зручність і комфорт, зручна колодка, зносостійка поліуретанова або легка піниста підошва;
- Унікальний дизайн, колірне та стилістичне різноманіття;
і багато іншого...
ТМ «Restime» — взуття для твоїх особистих перемог!